E-ITSPEA 9: IT juhtimine ja riskihaldus


Igal normaalselt funktsioneerival firmal peab olema liider või juht. Antud juhil peab olema mitmeid erinevaid omadusi nagu näiteks, juhil peab olema selge pilt, kuhu ta firmaga tahab jõuda ning ta peab suutma vedada sinna tervet meeskonda. Samuti oleks hea, kui juhil oleks veel positiivseid omadusi.


Jeff Bezos (juht)

Jeff Bezos on Ameeriklasest tehnoloogia ettevõtja, kes on tuntud Amazoni tegevjuhina ning ta on praegusel momendil ka maailma rikkaim inimene. Minu arust sobib ta täpselt sinna juhi kategooriasse, sest ta on alati mõelnud pikas perspektiivis, mis on palju tähtsam firma jaoks, kui lühem ajaraam. Lisaks sellele ta võtab alati vastutuse, kui midagi halba juhtub Amazoniga. Tegelikult on Jeff Bezosel veel häid omadusi nagu näiteks on ta ka arengumootor. Paljud tehnika gigandid igonreerivad muutust, aga amazon üritab alati ajaga kaasas käia ning nad toovad turule uusi modernseid lahendusi. Lisaks sellele on ka ta South Parkis olnud.



Jack Ma (mentor/õpetaja)

Jack Ma on Hiina suurärimees, internetipoodide keti Alibaba Group asutaja ja juhatuse esimees. Ta oli esimene Hiinlane, kes on saanud Forbes-i esikaanele. Jack Ma on mees, kes on pidanud elus mitu korda läbikukkumist läbi elama, olgu see seotud õppimise või tööga. Enne alibaba loomist ei läinud tal tehnoloogia sektoris üldse hästi. Ta on mitmes intervjuus öelnud, et läbikukkumine on suur võimalus arenguks, sellepärast ma liigitaksingi ta mentor/õpetaja alla, sest tal on elukogemust nii palju. 






Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist